Terengganu LC Riders Community ( KOM135 )

Selamat Datang Ke Forum 135LC Terengganu Komuniti http://www.tlrc.webs.com
 
HomePortalCalendarGalleryFAQMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 KelaB UnDer Terengganu LC Riders Community

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next
AuthorMessage
KAY17
Moderators
Moderators


Posts : 1074
Join date : 2009-08-29
Age : 31
Location : cbe cari

PostSubject: Re: KelaB UnDer Terengganu LC Riders Community   Wed Mar 24, 2010 8:29 am

hafieyz wrote:
malayneum wrote:
hahaha.. ambe kalu ajok TTS on sokmo, tp hok lain tuh la masaloh sokmo ape ni??

heheheh~aku bereh jer....kadang aku p tgk2 aku s0rank huhuh hantam sama dia

yeke???... Kuikuikui Kuikuikui
Back to top Go down
View user profile
hafieyz
Admin
Admin


Posts : 458
Join date : 2009-08-29
Age : 26
Location : Kuala Terengganu - Dungun

PostSubject: Re: KelaB UnDer Terengganu LC Riders Community   Wed Mar 24, 2010 12:24 pm

Shocked Rolling Eyes Shocked Rolling Eyes Shocked
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/hafieyz90
amad
Lesen P
Lesen P


Posts : 237
Join date : 2009-08-29
Age : 59
Location : kuantan-kt

PostSubject: Re: KelaB UnDer Terengganu LC Riders Community   Wed Mar 24, 2010 6:39 pm

hehe..rilek2 gu2 semer...bia jauh dimata dekat dihati ok..
ingat nama baik tlrc sket..dop wat tts skali skala pom,jgn g merempit di jalanan pulok..he
Back to top Go down
View user profile
hafieyz
Admin
Admin


Posts : 458
Join date : 2009-08-29
Age : 26
Location : Kuala Terengganu - Dungun

PostSubject: Re: KelaB UnDer Terengganu LC Riders Community   Wed Mar 24, 2010 7:46 pm

betuL3 hehehe3 What a Face
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/hafieyz90
nameck
Lesen P
Lesen P


Posts : 232
Join date : 2009-08-31
Age : 27
Location : k.lipis-k.tganu-k.lipis

PostSubject: Re: KelaB UnDer Terengganu LC Riders Community   Wed Mar 24, 2010 8:20 pm

zhida_2310 wrote:
sape yg koyakkan??


ntah le..dgr2 polis..
tp xde lagi dari tlrc rsenye..
Back to top Go down
View user profile
hafieyz
Admin
Admin


Posts : 458
Join date : 2009-08-29
Age : 26
Location : Kuala Terengganu - Dungun

PostSubject: Re: KelaB UnDer Terengganu LC Riders Community   Wed Mar 24, 2010 8:44 pm

nameck wrote:
zhida_2310 wrote:
sape yg koyakkan??


ntah le..dgr2 polis..
tp xde lagi dari tlrc rsenye..

a'ah...aku p0wm dgr mcm tuh....mcm mmbr aku kene tanyer ngan polis stiker club mne...

club yg x didaftar akan ad denda taw....
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/hafieyz90
shizuka
Lesen P
Lesen P


Posts : 227
Join date : 2009-10-22
Age : 24

PostSubject: Re: KelaB UnDer Terengganu LC Riders Community   Thu Mar 25, 2010 8:18 am

hafieyz wrote:
nameck wrote:
zhida_2310 wrote:
sape yg koyakkan??


ntah le..dgr2 polis..
tp xde lagi dari tlrc rsenye..

a'ah...aku p0wm dgr mcm tuh....mcm mmbr aku kene tanyer ngan polis stiker club mne...

club yg x didaftar akan ad denda taw....

denda?? Laughing
Back to top Go down
View user profile
DangLC82
Lesen P
Lesen P


Posts : 108
Join date : 2009-08-30
Age : 28
Location : KOle BeRang

PostSubject: Re: KelaB UnDer Terengganu LC Riders Community   Mon Apr 12, 2010 4:48 am

seperti yg anda semua sedia maklum..byk club moto di negeri terengganu nie..ada yg rider,ada yg rempit,ada yg suka suki..jd aku rasa nie la time kita nak tunjuk kat semua..yg kita bukan rempit dan tidak terlibat dgn gejala x sihat...ikut je apa yg baik..jgn sampai stiker kita dikoyak..1 penghinaan bg aku.. ape ni??
koyak r stiker aku kalu brani,aku beat kepala dia.. hantam sama dia
Back to top Go down
View user profile
LiQuiD_CooLeR
Lesen B2
Lesen B2


Posts : 563
Join date : 2009-08-30
Age : 26
Location : Shah Alam

PostSubject: Re: KelaB UnDer Terengganu LC Riders Community   Mon Apr 12, 2010 10:21 am

DangLC82 wrote:
seperti yg anda semua sedia maklum..byk club moto di negeri terengganu nie..ada yg rider,ada yg rempit,ada yg suka suki..jd aku rasa nie la time kita nak tunjuk kat semua..yg kita bukan rempit dan tidak terlibat dgn gejala x sihat...ikut je apa yg baik..jgn sampai stiker kita dikoyak..1 penghinaan bg aku.. ape ni??
koyak r stiker aku kalu brani,aku beat kepala dia.. hantam sama dia

like this..hahah
Back to top Go down
View user profile
hafieyz
Admin
Admin


Posts : 458
Join date : 2009-08-29
Age : 26
Location : Kuala Terengganu - Dungun

PostSubject: Re: KelaB UnDer Terengganu LC Riders Community   Mon Apr 12, 2010 2:09 pm

xtaw la mcm mne....psal kelab berdaftar...huhuhuh~
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/hafieyz90
AmMar9611
Lesen P
Lesen P


Posts : 134
Join date : 2009-08-30
Age : 33
Location : Kuala Terengganu

PostSubject: Re: KelaB UnDer Terengganu LC Riders Community   Fri Apr 23, 2010 9:51 pm

meh aku nk kabor ape yg aku dgar dr mulut pihak belia dan sukan......

aritu aku dgn beberapa rakan2 (atan N da geng) serta bdk2 LC owner Club telah mghadiri 1 meeting berkaitan dgn bnde nie....pihak kementerian belia dan sukan(KBDS) telah buat kerjasama dgn pihak berkuasa(polis&JPJ) utk mmbenteras mat2 rempit neh... affraid

dorg telah buat 1 kaedah utk mengurangkan gejala neh dgn cara mereka hendak semua geng2 m0t0 yg ada kt Kole trgganu neh berdaftar dgn kementerian belia dan sukan(KBDS)...tp nme club or c0mmunity still leh guna yg sedia ada..lpas berdaftar dgn kmterian belia dan sukan beliau akan bg stiker yg ada lambang kementerian belia dan sukan(KBDS) brserta no pndaftaran..dan juga beliau akan bg kad.iaitu kad rakan muda..mne yg da ada tu dia akan bg kad yg baru....terbaekk

stiker club or community still leh guna sprti yg sedia ada..juz Kementerian belia dan sukan(KBDS) akan bagi stiker yg perlu di tampal bg mengelakkan perkara yg x di ingini berlaku.... warning!!

Tujuan stiker tu ialah apabila lalu roadblock dgn jaminan nye bleh trlepas kerana ada stiker trsebut..antara kelebihan stiker trsebut ia dpt mmbezakan antara mat2 rempit dgn mat2 motor.... Azroy

Nnti pape aku try update....
Back to top Go down
View user profile http://www.kom135.com
liey
Lesen P
Lesen P


Posts : 103
Join date : 2009-08-30
Age : 24
Location : besut,terengganu

PostSubject: Re: KelaB UnDer Terengganu LC Riders Community   Sat Apr 24, 2010 9:32 pm

update r..nk gok stiker tu??kirenye,lpas pkai stcker tu bley modi r mtor bt gile2???roadblock lpas sbb kite under goverment??ke under sape????
Back to top Go down
View user profile
ariff_mmc
Lesen P
Lesen P


Posts : 103
Join date : 2009-12-24
Age : 24
Location : Ganu

PostSubject: Re: KelaB UnDer Terengganu LC Riders Community   Sat Apr 24, 2010 10:38 pm

liey wrote:
update r..nk gok stiker tu??kirenye,lpas pkai stcker tu bley modi r mtor bt gile2???roadblock lpas sbb kite under goverment??ke under sape????


ayat modified gila2 tu maroh or..hahaha..aku nk gop register gitu.,,pastu bleh stiker tu op..,mmg best
Back to top Go down
View user profile
aqhim_disasterz
Moderators
Moderators


Posts : 489
Join date : 2009-08-29
Age : 28
Location : Kemaman,Terengganu

PostSubject: Re: KelaB UnDer Terengganu LC Riders Community   Sun Apr 25, 2010 11:57 am

AmMar9611 wrote:
meh aku nk kabor ape yg aku dgar dr mulut pihak belia dan sukan......

aritu aku dgn beberapa rakan2 (atan N da geng) serta bdk2 LC owner Club telah mghadiri 1 meeting berkaitan dgn bnde nie....pihak kementerian belia dan sukan(KBDS) telah buat kerjasama dgn pihak berkuasa(polis&JPJ) utk mmbenteras mat2 rempit neh... affraid

dorg telah buat 1 kaedah utk mengurangkan gejala neh dgn cara mereka hendak semua geng2 m0t0 yg ada kt Kole trgganu neh berdaftar dgn kementerian belia dan sukan(KBDS)...tp nme club or c0mmunity still leh guna yg sedia ada..lpas berdaftar dgn kmterian belia dan sukan beliau akan bg stiker yg ada lambang kementerian belia dan sukan(KBDS) brserta no pndaftaran..dan juga beliau akan bg kad.iaitu kad rakan muda..mne yg da ada tu dia akan bg kad yg baru....terbaekk

stiker club or community still leh guna sprti yg sedia ada..juz Kementerian belia dan sukan(KBDS) akan bagi stiker yg perlu di tampal bg mengelakkan perkara yg x di ingini berlaku.... warning!!

Tujuan stiker tu ialah apabila lalu roadblock dgn jaminan nye bleh trlepas kerana ada stiker trsebut..antara kelebihan stiker trsebut ia dpt mmbezakan antara mat2 rempit dgn mat2 motor.... Azroy

Nnti pape aku try update....

terbaekk info
Back to top Go down
View user profile
andeng561188
Kelas KPP
Kelas KPP


Posts : 46
Join date : 2010-03-30
Age : 28
Location : DUNGUN/TERENGGANU

PostSubject: Mcm best..hehehe   Sun Apr 25, 2010 7:41 pm

owh.....ok gak kalau mcm tu..huhu....dah berdaftar...x illegal di pandang org...bila org dah tahu tlrc tu...mesti masyarakat xpandang serong kat kte....huhu Very Happy Smile Laughing bounce
Back to top Go down
View user profile
liey
Lesen P
Lesen P


Posts : 103
Join date : 2009-08-30
Age : 24
Location : besut,terengganu

PostSubject: Re: KelaB UnDer Terengganu LC Riders Community   Tue Apr 27, 2010 5:20 pm

ye...dftar2!!! warning!! warning!! warning!! warning!! warning!! warning!! warning!! warning!! warning!! warning!! warning!! warning!! warning!! warning!! warning!!
Back to top Go down
View user profile
dark_syazwan
Lesen L
Lesen L


Posts : 78
Join date : 2010-03-29

PostSubject: Re: KelaB UnDer Terengganu LC Riders Community   Wed Apr 28, 2010 1:28 am

bila nak pi daftar
Back to top Go down
View user profile
liey
Lesen P
Lesen P


Posts : 103
Join date : 2009-08-30
Age : 24
Location : besut,terengganu

PostSubject: Re: KelaB UnDer Terengganu LC Riders Community   Wed Apr 28, 2010 10:03 am

admin r dftar....ke guane hafiez?
Back to top Go down
View user profile
TaU1445
Lesen P
Lesen P


Posts : 123
Join date : 2009-09-05
Age : 27
Location : wakaf tembesu(taman mahathir)

PostSubject: stiker power...   Wed Apr 28, 2010 11:18 am

ako nk gop stiker tue...
sdp dh waser bila ada roadblock blh lepas...
yahoo........i like that,baby... Basketball

waser mcm dpt lesen besor bapok dr polis bila pkai stiker tue...
Joget
Kuikuikui

Azroy for peace...
Back to top Go down
View user profile
KAY17
Moderators
Moderators


Posts : 1074
Join date : 2009-08-29
Age : 31
Location : cbe cari

PostSubject: Re: KelaB UnDer Terengganu LC Riders Community   Wed Apr 28, 2010 5:00 pm

AmMar9611 wrote:
meh aku nk kabor ape yg aku dgar dr mulut pihak belia dan sukan......

aritu aku dgn beberapa rakan2 (atan N da geng) serta bdk2 LC owner Club telah mghadiri 1 meeting berkaitan dgn bnde nie....pihak kementerian belia dan sukan(KBDS) telah buat kerjasama dgn pihak berkuasa(polis&JPJ) utk mmbenteras mat2 rempit neh... affraid

dorg telah buat 1 kaedah utk mengurangkan gejala neh dgn cara mereka hendak semua geng2 m0t0 yg ada kt Kole trgganu neh berdaftar dgn kementerian belia dan sukan(KBDS)...tp nme club or c0mmunity still leh guna yg sedia ada..lpas berdaftar dgn kmterian belia dan sukan beliau akan bg stiker yg ada lambang kementerian belia dan sukan(KBDS) brserta no pndaftaran..dan juga beliau akan bg kad.iaitu kad rakan muda..mne yg da ada tu dia akan bg kad yg baru....terbaekk

stiker club or community still leh guna sprti yg sedia ada..juz Kementerian belia dan sukan(KBDS) akan bagi stiker yg perlu di tampal bg mengelakkan perkara yg x di ingini berlaku.... warning!!

Tujuan stiker tu ialah apabila lalu roadblock dgn jaminan nye bleh trlepas kerana ada stiker trsebut..antara kelebihan stiker trsebut ia dpt mmbezakan antara mat2 rempit dgn mat2 motor.... Azroy

Nnti pape aku try update....
terbaekk info...
tp cam ak kate dlu...die nk ade alamat pejabat dan setiap tahun mesti ade mesyuart..tu dlu la...tp ak dok tahu la lening gane...
Back to top Go down
View user profile
dark_syazwan
Lesen L
Lesen L


Posts : 78
Join date : 2010-03-29

PostSubject: Re: KelaB UnDer Terengganu LC Riders Community   Wed Apr 28, 2010 11:49 pm

waa.....nok gok stiker 2
Back to top Go down
View user profile
malayneum
Admin
Admin


Posts : 342
Join date : 2009-08-29
Age : 24
Location : where am I supposed to be?

PostSubject: Re: KelaB UnDer Terengganu LC Riders Community   Thu Apr 29, 2010 1:25 am

hmmm.. dari cakap2 dengan grup atan dungun baru2 ni, info ttg mesyuarat dan kewangan semua2 tuh xperlu. yang dia nak nama leader, info tentang yuran dan jugak kat mana tempat berkumpul biasa. bila daftar, kita akan jadi sukarelawan belia. dan sticker yang akan kita dapat sticker sukarelawan belia tuh lah.

dan keburukannya pulak, kalau ada anak buah yg pakai sticker tuh tp kena tangkap kes rempit or jenayah lain macam guna barang curi, leader yang akan kena charge. dan bila dah bergelar sukarelawan, kita kena sentiasa ikut program dia, kalau tak kemungkinan kena tarik balik sticker tuh. ini yg aku dapat maklumat dari grup atan.
Back to top Go down
View user profile http://forum.malakat92.com
hafieyz
Admin
Admin


Posts : 458
Join date : 2009-08-29
Age : 26
Location : Kuala Terengganu - Dungun

PostSubject: Re: KelaB UnDer Terengganu LC Riders Community   Thu Apr 29, 2010 9:13 am

yg tu aku mmg dah tau akem....

tp skrg kite bkn nk yg tu...kite nk register dengan jabatan pndaftaran pertubuhan

contoh > https://i87.servimg.com/u/f87/14/07/40/84/letter11.jpg
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/hafieyz90
hafieyz
Admin
Admin


Posts : 458
Join date : 2009-08-29
Age : 26
Location : Kuala Terengganu - Dungun

PostSubject: Re: KelaB UnDer Terengganu LC Riders Community   Thu Apr 29, 2010 9:13 am

tp yg ni la aku tertanyer2....ble la nk p tanyer huhuhuh~
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/hafieyz90
malayneum
Admin
Admin


Posts : 342
Join date : 2009-08-29
Age : 24
Location : where am I supposed to be?

PostSubject: Re: KelaB UnDer Terengganu LC Riders Community   Thu Apr 29, 2010 2:30 pm

haaa... kalau register dengan jabatan pendaftaran pertubuhan (ROS) tuh la lagi payoh dari register under belia. hok ROS tuh la nok senarai jawatankuasa, penyata kewangan dengan semua2 tuh. hmmm No
Back to top Go down
View user profile http://forum.malakat92.com
Sponsored content




PostSubject: Re: KelaB UnDer Terengganu LC Riders Community   Today at 4:49 pm

Back to top Go down
 
KelaB UnDer Terengganu LC Riders Community
View previous topic View next topic Back to top 
Page 2 of 4Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next
 Similar topics
-
» Jogja Reef Community JRC
» PBB Community Chat
» Nadia G's Community Chapter Contest
» Sekilas tentang ikan cupang
» New Shipment Coral 9 February 2015

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Terengganu LC Riders Community ( KOM135 ) :: Front Desk :: Cadangan Dari Forumer-
Jump to: